dijous, 22 d’octubre del 2009

Qüestió de consonants

Quins embolics que es fan de vegades els petits, va informar el Periódico. Agafen al vol dels adults, filtren les paraules desconegudes a través de la seva imaginació, hi afegeixen les opinions dels companys del col·legi i ¡apa! de tot plegat n'acaben sorgint diàlegs com aquest:

-Mama,¿saps quina nena de la classe li agrada a l'Òscar?
- Ni idea filla. Tu?
- Nooo. ¡però què dius! La nena que li agrada més és la Rosa.
- ¡Ah! Doncs si jo fos l'Òscar segur que m'agradaries tu.
- Va! Jo no li agrado a cap nen.
- De gran agradaras els nens i les nenes, d'això n'estic segura.
- Però és que jo no em vull casar amb una nena!
- I com saps el que voldràs quan siguis gran?
- Vull tenir fills i dues dones no poden tenir-ne.
- Si que poden. Poden adoptar i...
- Ja,ja. Però jo vull que el meu fill s'assembli a mi o al noi que es casi amb mi.
- I si al final decideixes que no vols fills?
- Usaré un cordó.
- Un cordó?
- Si, un filet que es posa quan no vols follar. M'ho ha dit la Rosa.
- Un filet a la vagina? Vols dir un tàmpax? Això és per a la regla.
- No, mama! Un cordó!
- Ah, Tu vols dir un coNdó, una funda que es posa al penis.
- Ah? Doncs jo havia entés un coRdó. Diu la Rosa que uns nens de sisè han follat sense això.. un condó.
- Filla...
- Què?
- No facis cas de tot el que t'expliqui la Rosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada